Pokemon Talk #18: Oh Brother (ft. The Pokemon Professor)


Download videos:
hd720 medium

Check out the Pokemon Professor!! /> In this episode of Pokemon Talk, Squirtle and Bulbasaur bring back an old guest from a past episode! However, things aren't exactly as they seem.... More Pokemon Talk! Season 1: />Season 2: /> I make Pokémon videos of all kinds, and I try to post as regularly as I can. If you’re a Pokémon fan of any level, check my videos out! T-Shirts and Merch! /> If you're hyped for Pokemon Sun and Moon, be sure to subscribe for more news, speculation, and hype! Subscribe to me! /> My 2nd Channel JMikeyG! /> Music by Rob-Ez! YouTube: />Soundcloud: /> Facebook! /> Twitter! Puppy Love (Sting) by Twin Musicom is licensed under a Creative Commons Attribution license ( />Artist:



Tags:
Pokemon Pokemon Theme Song Pokémon Sun Pokémon Moon Pokémon Sun and Moon Gen 7 7th Gen Pokemon Go Pokemon x and y pokemon tcg Pokemon Movie Pokemon omega ruby and alpha sapphire Cutest Pokemon Pokemon Battle Pokemon Song Pokemon Talk Pokemon Explained Pokemon Theory Top 10 Pokemon Top 5 Pokemon Pokemon Science MandJTV MandJTV Pokevids



Truegreen7
Well I just stayed there watching through the whole end card waiting for something to happen...
TheGoldenConnorific
I'm your brother Chespin Chespin Hug me harder Lol
Chespin Jr 98
uou can never have too much chespin XD lol and the brothers meeting was emotion add links and hilarious
Buddy Jacoby
I wish this show was uploaded daily I can't get enough!!?!?
Arph Arkins
who wants a Ditto episode??? coz I want one.
Long Huỳnh
I know it's supposed to be funny but I teared up a little bit (just a little bit) when the Chespin brothers reunited.
Reiri
"Sorry I'm late, I was told couldn't ride my bike inside..." So funny :Di love it everytime they break the fourth wall..and love the mustache part..hahahabtw, Michael have you ever considered being a professional voice actor? Cause you'd rock it
Ravenclaw1991
"So your parents were Ash." Oh man haha.
dakid21
lik if u cri evrytime
Shiny Swalot
Now it's time for the biggest question that arose during watching this... Which of the Chespin doesn't have a gift for his mother on mothers day?!
Splish
"Sorry I'm late, I was told I couldn't ride my bike inside." Well I have now completely lost it
Ignisol
"Wait, are you cousin Squirtle?" "No"
TheGoldenConnorific
Yah a new episode of Pokemon talk
BurntPotato018
squirtle should've said "a fourth wall break inside a fourth wall break... that's like sixteen walls!"
Rachana Baditha
"Cousin Squirtle? Is that you?" "Nope!" Hahaha! This got me laughing so hard!
Mirsab Matano
If this was every two weeks I'll be a happy man. But of course, Michael has other content to put out. So, you do you Mikey :) Love the content bro
Full Of BS
"harder chespin harder* 😂😂😂
Saphiria TheBlueDragonKnight
When the first Chespin was talking to the other I thought he was going to say "I am your father."
Brandon Murphy
As someone who has never watched Pokemon (sue me, pricks, I dare you) I find these pretty funny
KawaiiSodaSlime 9
bulbasaur:wait how did that moustache happen? bulbasaur:really i want those me:XD
ellen lucy
Thanks for reminding me about Mother's day.
widowmaker main
omg i love Pokemon talk i originally subed to you because of it
BlankPapers
"So your parents were ash" Hey, at least you weren't manga red's pokemon, or you guys would've been Chespy
KinG Darpa
Did anyone get the reference when Chespin said, "I was told I wasn't allowed to ride my bike in-"
NotQuiteHere
I lost my crap at 3:56
Alexandru Marin
Can you do Raccoon man voice on a Zigzagoon
TheChosenOneGaming
i loved this episode!!!! They just keep getting better and better. Keep it up bro
Srijan Kaushik
2:43 "its been soo longg!!" i just really would have loved if the other one said: ITS BEEN 3000 YEARS!!
Sonji
Ahhh yes, pokemon talk always make my day! Keep up the awesome job! :D
Enebee Ogloospls
i wasn't allowed to ride my bike indoors ... well he knows oak...
Speedy G Potassium
It's always funny when they break the fourth wall. And that ending. XD
The Nexu
I love this series! It never fails to make me laugh.
Jonathan Soria
I love your work! It's amazing and entertaining! I give it a bravo! 😎😛
Vicente San Miguel
Hey guys I believe or think that the Pokemon Sun and Moon could be based on the Legends of the Flat Earth.....🤔...... And that is why they are hiding the news about it because it is a super controversial topic. Think about they all ready have Pokemons that represent Sun and Moon and there is no need for it to be more, but one of the creators did said that the game is based on when he sees the sun and moon on the same time and many flat earthers use that as proof of a flat earth!
the sweet sylveon
yayyyy!!!!!!! i so glad your back!!!!!! i love you and pokemon talk😄😄😄😄😄😄
Jebbuh
I already laughed at 0:05... I lost the challenge from your sun & moon reaction vid :P
Jade TheGem
The part where Chespin said "It's been so long" was a FNaF reference?
Oz Ofri
great as always! really cheeres me up! keep making those! love your channel!
Pokemonpikachu20000
I've never seen a pokemon plush video like this one. This is great!
LPS Amy
There are many voices saying mothers day has currently passed xD
blastbot 73
this was actually an emotional video for me
Fennekin_ Fan101
MandJTV im a big fan of ur channel lz do fennekin that would mean a lot to me i subbed
The DiamondGal222
LOL the ending is SO funny XD
MOCKINGJ oe
This is literally one of the funniest type of videos Mikey makes aside from some of his videos with his bros and some vlogs
The Shnall
My mum's birthday is on mother's day!
Banber 2000
I swear these videos keep getting funnier and funnier. Great job michael!
ItzLeo Animations
uhm, has Bulbasaur's voice got a lot lower.
RUBY Cat1
OMG POKEMON TALK!!!!!! YASSSSSSS!!!! #pokemontalk and, nobody can forget our favorite person in the world, #MandJTVPokevids !!!!! WOOOOOOOO
pokemon fan
Oh brother
Gabriel Gutierrez
Bulbasaur:WHERE NOT RELIGIOUS!
GD Insidget
2:20 There's a container of Tide Pods and this is an old video so that's kind of a warning Oh wait the meme's dead
Coolio Olguin
do mudkip next to be the last hoen pokemon. pokemon sun and moon will come out dec 31
Shiny Charizard345
Who else waited till the vid was over just in case they did the "oh brother" part again??
αdαѕнιиσ вєиισ
I love the ending XD
Butterfreeguy Butterfree
Once again a great video of my favorite show!
Crazytnt33
oh brother at 3:46 😂😂😂😂😂😂
Crazytnt33
I am an toy at 2:20 😂😂😂😂😂😂
Nate H.
"Our parents weren't creative." "So your parents were Ash." I died at that
3rd Year Ravenclaw
I'm not gonna lie this was pretty funny Lmao
ChrisWasky
Theory: what did kids do before they were 10 and got Pokemon and why they don't know of some Pokemon when they encounter one. You would think they would study them growing up.
Nutmeg Okami
XD hahaha so good! Loved the part where Chespin dropped his mustache and then Bulbasaur freaking out at the end about the bad joke. XD Love Pokémon talk keep up the great work Mikey! ^^
Germaine Jillings
Michael. I'd like to see you get a Ivysaur and Wartortle plushe and replace bulbasaur and squirtle with these 2. Like they evolved?
Josh Gamer
omg I did say "oh **** " thanks for the reminder xD and great video keep up the good work :) and is there any reason you don't have a patreon account? I know you would get a lot of support even if it were just for this series. So this show could be put out more often. Just an idea
Zack Lunas
1:46 Yeah, I think we all forgot that episode
TheJH1015
I loved this :-) Hey Michael can you do one with Flareon?
Doggy Dog
Hug me HARDER XD
Tony Tang
B: Michael why didn't you say anything? M: Don't look at me you run the show. B: I am a toy! S: Bulbasaur stop breaking the fourth wall That was hilarious.
Workout music
Hello
Jeselyn Rhodes
OH brother chespin and squirtle
Natalie D.
"our parents weren't creative" "so your parents were Ash" DEAD
Trainer Sean
I'd judge you for playing with dolls but I have a shit ton of Pokémon plush dolls myself
Celesty
This is so cute and funny
Duckie
Bulbasaur! Stop breaking the fourth wall!
CrazyComedyKid
Really? Two Chespin plushies?
Shawn Mandan, Student
BEST.FREAKING.YOUTUBER.EVER😂😂
Eoghann Millard
I AM A TOY!
Jakob Mannheimer
Cousin Sqirtle, is this you? No Oh, my bad I love it!
Elesa Brooks
"Our parents weren't creative." "Do your parents were Ash?" XD yaaaasssss
Adam Eason
now THAT ending joke was good.... XD
Sonicdude 2
i love your pokemon talk videos keep up the g0od work
Metacomet
Oh sh!t
JonOlivencia
Awesome video! Anyone want to be friends on Pokemon? I'm in need of a friend safari to get Togepi! Lol
Masked A
You are funny
AnimeObsess93
*gives Bulbasaur a mustache* Here ya go Bulbasaur a mustache for you xD
Aj The Pichu Pride
oh brother
Isla McTear
"So your parents were Ash" HAHAHA <3
Matthew Williams
This is amazing!!!!! All your videos are amazing !!!
Michael Noga
XD. Haha!
Josh Malone
He must be triggered that they already get there sequel
ScruffyArcA9
Another great episode of Pokemon talk :)when chespin said hug me harder I burst out laughing :D
Tanay Verma
I waited for the whole outdo because I thought there will be more
NylaTheWolf
AHHHH I CAN'T STOP SMILING
rohan seelamsetty
56th comment
Pokemon Breeder Ricky
All the feels. 😭 Hahaha! "harder Chespin harder" 😂
Ikcatcher
Oh brother!
Ikcatcher
How did that moustache happen? We may never know
Super Mackenzie 64
Do session 3 and one session 3 can you do all the legendary Pokemon in one vid please
Emerald Plaize
lol
Super Nerd Liam
You don't rcongnize me.... Brother!
Dayy
10/10