Kang Kyung Won - The Korean Beast 2017

Download videos:
hd720 medium

Kang Kyung Won - The Korean Beast 2017 Kang Kyung Won (Dr. Kang) Bodybuilding Motivation Find him: Instagram: />Facebook: /> -- Music: - Onlap - The Awakening



Tags:
Kang Kyung Won bodybuilding workout fitness exercise training korea bodybuilder sport



Swole Stewie
He can do your taxes and lift with u afterwards
Grant Franchey
To all the skinny non lifting virgins on this comment section, steroids alone with no workout or diet won't get you gains. I understand the moral concept behind not taking it. But for you to completely discredit him and say that the only reasons he's got gains is because of his steroids is complete hater talk.
Kyle SoSik
damn, Glenns looking to get revenge on negan
Sarcastic Squash
He's training to overthrow the north Korean government
Martin Blacklion
This dude have more Muscles on his face 2:40 then i have on my body lol
natxo Asso
Steroids everywhere...
Ryan Ly
More like next rich piana. Rip to him but people seiously gotta learn that it will kill your heart.
eVil owl
North Korean beast ? :D :D :D
Jon Mann
Here's the deal people he is taking steroids however he probably reached his peak that his body could naturally grow without them pretty much every body builder ends up juicing for that exact reason. That's a positive perspective however he is using super light weights so we shouldn't be this big which makes me think he took steroids before naturally maxing out because I look like shit compared to him and I do more weight
ThePaul Steezo
ALL NATTY RIGHT??? YA DON'T GET THIS WAY OFF RICE FISH AND KIMCHI!!!! JUICE JUICE JUICE!!!
Anthony Sgambati
This makes me wanna go eat some white rice.
Alfonso 78
steriods
Jack Slapps
Am I the only guy that's thought the music ruined the video?
GluttonousDragon
anything is possible with enough steroids
손오공
STEROIDS!
Dennis
steroid beast
William B
How is he a beast? Doesn't he compete against other bodybuilders as opposed to people in the comment section of youtube? Compared to the average top 20 IFBB pros he's clearly NOT in the beast category. If you compare him to librarians or golf players then you may have a point otherwise no dice.
Jonathan Vasquez
People always say shit to people for using steroids. But all steroids is doing giving the possibility to increase in size above your natural limit. But in order for that to work you gotta be putting work.
Wilson Aguirre
Do you know what he likes more than lifting weights? *-Knowledge.*
Norman Anunciacion
Oh man!!!steroids
Vicky Yadav
Your body nice safe
Snaziko
At least there is no natural in the title
RealNightcoreLife
Kang Kyung won or Hwang Chul soon?💪
Grzegorz Ozimek
100 % natural
Freddy Cuatro
Could you tell me what the name of the song is?
Chasing
Some Koreans take esports way too seriously.
Juan Agus Rubio
100% Esteroides
Varinder Singh
i bet his bloodwork values are as big as his muscles too.
A I
Yeah he's roided. But if the majority of people on this comment thread took steroids as well, they still wouldn't look like that.
Kyoung Uk Lee
스테로이드같은 근유강화를 돕는 화학적인 약물을 보용하는 바디빌더들은 제 생각에는 존경의 대상이 되지 말아야 된다고 생각합니다.
Johnny Walker
Even his face has already abs.
Vendi Vezz
This palumbolism :(
Roy Batty
Drugs are bad mkay
Asap Barry
Even his face got biceps Gaddam
hum zaad
1k Dislikes from Kim Jon
Unlimited Hacks
0:08 Who saw kai greene
Kung Lao
I like his exercise form - 3/5 is the style.
żołnierz tajfuna
Korean Steroids
Variety Videos
OH man...Great... but he must be drinking Steroids instead if WATER !!!
Предприемач 84
Idiot on steroids
WWE Hindi Gossips
every 1 on steroid but what's bad about it does it do anything bad with you stop hating and enjoy the show
Arian White Women Feet Fetish
white girls are wet right now. Im pretty sure.
El Guapo
He is also 62 years Old Amazing!!!!
Calyba
why no ROM?
Behzad Dx
Beast ???? haaahaaa lol
Sonny Lee
No match for white genetics.
Top Fertilizer
Muscle frog lol
Liam Quiroga
Steroids is a hella of a drug ain't it
Rowyn Maxwell
Every soldier in north korea look like this.
Bulletstee
Steroids for breakfast lunch and tea = walking heartattack
Kristina Rajkovic
I have a same T-shirt... 😀❤💪✌🖒😃
Young Scrub
*WE WUZ KANGZ N SHIET*
TRUTH-XPOSED
steroids
Yahlaa Bra
my favorite Natural Bodybuilder !
Lork Lorkman
he can drive that weight but he cant drive
Criss Angel
He is approximately 60 yrs old
MARTEL WEBBER
Will end up like piana
w g
Awesome body. Only if we can do it with out help. I did juice for a year. I like it but I'm okay now hard work for me now. But still awesome though . Kinda wanna get back on it 😅 now
Tat B
Where luimarco for this guy.
Amin Cherif
ما شاء الله
Kawa12er
haha a korean guy never ever can be so big. its genetik not possible. Steroid make all possible haha
Tits
Steroids
GOD
I know this guy, hes natural I swear.
Joseph Straley
1:36 stealing all the 25 pounders
Anthony
nice video. name song?
Manishwar Sharma
Wow , respect from India .👏
nguyen cong
Nhìn mặt ổng đã thấy có cơ rồi
Aryann
never skip face day
Claudio Arena
his shoulders looks like geographic map lol doped
Claudio Arena
doped
jake mate
He has nice body but always say no to steroid and work hard
VASIF MURADOV ツ
Perfect Body
Erfan Eisa
yes of course he is not natural, but half of you fuktards who comment that he is on steroids wont ever look like him even if you take steroids even if you have two brain cells you should know that he's not natural
bane banr
sooo natttyyyy buhhhhhhhhhhhhh
Justin Haas
Natural !!!
Streamer Nghèo
No steroid?
Zsolt Papacsek
Hát ez marha undoritó
Jerome Batac
Chul soon?
A Sa
What songs this bro
Suthan Karthick
Wonderful steriods peek
Philipp Schwarz
Hes full on roids but still an awesome body
Hell no
Chul soon dad?
Stan Yiu
Why does it look so awesome in comic books, yet look so goofy in real life?
Mahes Maan
What a ugly
Maks Repsol
Those gains tho
JohnPatrick Cristobal
Steroids user lol
Tweekerz Boy
he's not on steroids he just eats clen and trens hard but the main thing anavar give up
Zohaib Ali
what is name of background song anybody tell me
Alfred Quijada
Impressive. For his size, he's proving that lighter weights and high reps is the "secret" bodybuilders keep
Jovan Sky
Dude thick af
Sira Odnil
Definitely steroid.
N Stah
His face doesn't suit his body😂
Meagangoodmevonne Caldwell
Thanks luuuhuhjh Hhhbvgggvyyg
Meagangoodmevonne Caldwell
Huglhyyhuuyuhbuhuhvubughhuguhv Hhuuvhvgvvuv Vygbhvbhb Vughhghhvhyhygggghgvvvv Yggbbhvygvhgghhyyvyvyyggvgggyyvgyyvygygyguuvuhvvyhvvuuguhygyvyghvvh
Celtic Hero
Another pot belly. I'm not impressed.
Michael Van Zoeren
anyone who injects steroids can look like this guy,
Anderson Alves
100% Toguro
Em Chanvecheth
what this name song?
Emblumm
Hes so vascular its scary
Mehtab Murtaza
1:35