Mercedes-Benz CLS63 AMG | Vossen CVT Directional Wheels | Rims


Download videos:
hd720 medium

Web Site /> Like us on Facebook /> Follow us on Twitter /> Photos on Flickr /> Follow us on Instagram - @vossen /> Music Produced By Joey Trife



Tags:
vossen wheels vossen wheels concave concave wheels vossen concave luxury luxury wheels automotive cars car car video vossen rims rims hd high definition video production



ShiftyF97
You guys should really release a spotify playlist with great driving music, loving your videos and getting vossen on my first car for sure!
Victor Stewart
Car, Sexy. Wheels, beautiful. Music, HOT! Roof Rack??! LOL.
Thien Tran
I love your style with roof rack !!! 
Jet Jacob
roof rack destroy everything...
Jovan English
roof rack tho?? Omg just destroyed a beauty
zalek178
music please
POWER
Vossen same style rim over and over and over
rex jonhdeer
What suspension setup was this car running? And the specs for the wheels? Thanks and great video
4InfinitiG35
can you guys do a video with a black cls63...im getting one soon and want to know how they would look on it. possibly with accu-air if you can :) thanks! keep up the amazing work vossen!
Arkadiy Durov
like like like like like like like
Alexandru
Song name can somebody telle please? 😭
Spenxs
Gap between front bumper and the hood ruins everything :(
Aj23 Aj23
Theres just certain things you dont do to a car & this is one of them #YUCK
ThePapijona
Done messed up the Mercedes cuz....or those vossen rims Dog?
Turkish kickboxer
The Mercedes-Benz CLS is the most beautifull looking car
Matthew Leal
What color combo is this for the rims? Aluminum with machine black?
Максим Малугов
Very nice! Can somebody call track name please?
Kadeem Booth
Roof rack on a Benz?
LirasMind
Roof rack on a benz xD
Bruno Ferreira
TIRA ISSO DO TETO PEÃO
angel88
music pls?????
Konsta
Buy another car for ski box :)
calmdragon
Why the roof rack on a 6.3 beast lol Ur video edits and wheels are second to none. Wow
Insp_Arch Architecture Studio
Next year :)
Jei Guren
I'm a audio engineer & Composer, would love to make a track for your videos. 
arrrbuz90
Главное на CLS63 это багажник!
Saulius Mickus
Song name ?
freddie rich
nice wheels... what is with the roof rack....
Anwr0
what filter/effect that makes this video colors like this !?
slowdownpar
That bike rack is horrible. Ruined what would have otherwise been another great video.
BearsDkills
Bike rack on a AMG is gay as fuck. Come on get the fuck outta here with that stupid Euro trend shit.
Vladquaaa
Name of song? I can't find it on Joeys website! Vossen, plz!
Gabriel Ali
Glad to see you're using Joey Trife again!
Best Car Videos | Europower
Thanks for dubstep music!
loveit2live
Awful.. CLS with that shit on top.. Disrespect for MB by his owner at 100%. BTW : There is no l33t rims left to show ? Only CVT? Gettin' sick of them already..
Anthony Stratton
Its by Joey Trife link to his website where you can download his free album but unsure of the song name
param3023
Great video Vossen. I am always curious about the tyre and rim size and i've noticed you don't mention it anymore in your videos. That'll be great if you can give that info in your videos.
raGe Azure
Name of song ?
Zon Zon Tv
These wheels are sick AF the CV4 wheels you had on it when u came to Nurotag were fresh too. why didnt u guys make a video for Alfonso's silver S5 u guys put on instagram that shit was sooo clean.
Дамир Замалиев
На такой машине и дачник :)
Fariz Dadasov
super
Ajay Reddy
Man its been a while since a CLS had made an appearence. Not a bad way to return to the tube. 10/10 A+ etc etc
Max Meier
CVT!! ;-)
Mark Ma
amg with vossen is performance ready
Ronald Valdes
A rack on a Mercedes please take that shit off only looks nice on imports smh
ADE
That's just beautiful, I wonder what would look better on my Volks wagen CC 4motion, the VVSCV3 or the CVT.
Какой Есть
Точно !
A -1Yola
багажник тут лишний
João R
music
commander316
I want to see these wheels on a new CLA-45!
Samir M
I think the roof rack sets it off!!
Matt Canipe
Take that damn rack off the roof
Dominic Vladica
What springs do you guys use?
Matthias Hermann
very nice, but whats that shit on the car's roof?
kimchi1977
Looks great, and the rack adds that extra bit of style. Just need to put a couple of road bikes on it. Superb video as per usual!!
Alexander Ramp
Wow, those CVT rims look good on every car you guys put them on.
chekaraa
"VOSSEN BIGGER THAN BREAD!" - Dimitar Chakarov
dammitbryan
Not really a big fan of stance, 20" rims, or Mercedes, but holy ****. That's the sexiest thing I've ever seen..
Anthony Herrera
The instrumentals y'all use are fucking great.
wabaki4
LOL these porn comments are too funny... but really vossen i can't take anymore porn
ninjap323
Need to take the racks off the tops when you make these vids. Ruins the whole look of the cars
sakher hammad
not bad
Michael Kinley
Why tf are there bike racks on the cars? Like are you kidding me? Take that shit off
VT1TV
who ever disliked this video has no taste in cars!!!
VT1TV
i have re watched this video like 100 times!!!!
Just D8vid2
Yeah, that rack is wack...!
Brianmedia
youtube.com/watch?v=2ePZ8hPDtRo
Ivan Zavarzin
What's up with the roof rack swag? :)
Koji Takata
The Rolls Royce Ghost should be featured in one video!
Grim Reaper
FUCK MAN i just wish i was rich so i can afford this kind of stuff ;(
Dallas Carroll
Best one with the CVT's so far!
DiemonD
show!
lys1395
Will these wheels fit on a 458?
HalmarkCreates
Ewww a bike rack
jody024
too much ? lol its not even lowered that much
VossenWheels
Glad you like it!! Thanks
hector80r
These wheels are played out vossen!
VossenWheels
Hello to you all the way in Ukraine!
MrMyrakle23
This goes hard
VossenWheels
Thank you very much for your support! We truly appreciate your kind words!
Matt
Oh man, Vossen does it again, and boy is it hard to beat you guys in wheel design! Loving the new Directional Wheels combined with possibly the most stylish car on market money can buy! Keep 'em coming! Vossen for life!
OddandTwisted
Car is too low? They're trippin'!
jackdaniel9001
I'd prefer the shooting brake, but I love this merc
SirRockoRARE
It's crazy how I can tell how this song/beat was made. I'm pretty sure whoever made this beat uses FL Studio, or at least Nexus as their plugin of choice.
Amjd Shaaban
You just turned something already elegant into perfection...Great Work
OptimusPrimeCW
Sweeeeeeeeet!! Definately buying a set.
DSodessa
these wheels are awesome. wanna buy in future. Hello from Odessa, Ukraine =)
VossenWheels
Thanks for watching!! Glad you enjoy.
VossenWheels
LOL
VossenWheels
Hola! Thanks for supporting all the way from Mexico!
VossenWheels
Thank you Kevin!
VossenWheels
Hahaha!
VossenWheels
Thanks for your honest feedback!
Aldo 7he Apache
Looks great!
OneOfOne
that rack on the roof isnt necessary and as usual the car is lowered too much.
Dr Panchod
These really suit the Benz's you've put them on; more so than the bmw's and such
Mihail Ignatenko
анбиливибл...
RamPam
I saw VOSSEN yesterday in person and freaked ttthe fuck out
P.Bak
Cooool Mercedes, but the roof rack its a damn shame
kevin G
Best car to put these wheels on out of all the other ones.