Rudy "It's A Bitch-Ass Life" - Cyanide & Happiness Shorts


Download videos:
hd720 medium

Subscribe to Explosm! ► /> Hey Teach, get the molasses outta your ass! Cyanide and Happiness delivers daily comics to your face-hole on www.explosm.net since 2005!



Tags:
exlposm cartoon movies satire dark cartoons orange juice cyanide \u0026 happiness comedy cyanide and happiness shorts c\u0026hshorts dark humor c\u0026h shorts family cartoon explosm animated Rudy oranges rude rudeness cyanide explosm.net teacher orange funny happiness cyanide and happiness juice explosm comics explosm happyness cy\u0026h dating school shorts humor animated language C\u0026H marriage cianide life c and h shorts



CultureCrash
THIS ONE WAS SO GOOD.
Ankit Sharma
Demonetised
Logan Quinn
How did the teacher not die before him
Trash Wonderland
This is my favorite video...I have seen this multiple times and I still laugh so hard
Warrior's Vids
This Mofo roasted every person he ever met
Brando
*B I G T I T T I E*
Lord Cekrom
Generations of Insults! =D
The Barona Native
I think I get the joke at the end, he forcefully kept himself alive to see if Rudy would be mean his whole life, and after he did that he was able to die.
Starboiii
Literally how most of the black kids at my school sound like.
RagedRainbow
*M U S T A R D S T A I N O N H I S S H I R T*
Randy H.
"Summa Cum Laude, straight A's, making me proud ass..." LMAO!!!!! 😂🖒🔥💯
Beatzie Graham
This is way too stereotypically racist... And i love it!
Hexacheese
this is the best episode to me
Seth Newport
His teacher lives longer then rudy
MaxSolar0713
WE THE PEOPLE OF YOUTUBE DEMAND: Rudy II: "It's a b**ch a** afterlife.
Kicking Man
Always go back to this video.. It really motivates me.. does anyone agree?
Lontavious Dallas
2:00
Animation Nation 456
Shiiiiiiiiiiiit
Raf Da Man
The story of my life
Payton Brewer
What's the name of the sad song it plays when he dies
Kicking Man
Moral of the story: you can do whatever you want without anybody stopping you
Seth Newport
He says ass a lot I mean a lot
Galaxy poo
How is the teacher still alive!? He is supposed to be dead cause he was older than Rudy
Melanie Yvette
I want his tombstone 😂😂😂😂
Jesus Sugar
What did I wach
RT Solo
Lmao
Magyar Attila
from 1:00 there is a very nice piano song to 1:35. Is that an impro from the authors or is it a part of a real piano piece?
GAURAV08
what a legend... his last word was SHIT...
Odd Gal4xy
Bad ass
Kyle Davi
Damn straight yo
The_Mad_Bear 1096
*LILL RUDY*
Chief Ray
My absolute favourite episode
the furry gamer
I love his gravestone
Flamerboy Bxnks
Lol he is cursing so much
dragonctd1
Rudy got the chalk to Chalkzone
Daniel Lewis
Rude-y.
Reza Muhammad
now i know why his name was "rudy"
Assasinpro 24
The baby at 0:59 was soooo cute
Livin to Life's fullest!!
A few seconds into the video and I don't even know who he was insulting!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣😮
NIj200
reminds me of my self :D
Trevor Phillips
If rudy died at the age of 80, the teacher was 130!
Fabuloso
When he says he wouldn't change a thing, it's so beautiful👏
steezy. qxeen
The name reminds me of Rudy Mancuso 😂😂
Jandi the Artsy-Rose
I have to respect the man who said that line in one breath.
Golden Foxy
why in every time it switches to another part it says ass
Steakfries
That dude was about to bite into the orange without peeling it first?
Dark
0:29 why is she reading a book of someone punching a giraffe
M3talD3ath
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!
Alffon :V
1:28. 1950-2029?
TiMoTM of Sunlight
All I noticed about the wife was her eyelashes XD
Vlog life282 with gaming
Sounds like lebron James and Dwayne johnson with bruce willis
Heath Perceval
Best short
GOLDEN FREDDY
I like the part wen the ornj started speaking
Angel Elias Jorge
1:28 he was old asf before he died so how was he 39
Roberts Vindedzis
How did he get a job?
The king
Lol so funny
Aaron Steiner
Hhheehhhehehehehehe
Jaden ZombieSlayer
This is funny
mr banana mr banana
SHIIIIIT
Melku44
Took the teacher a while to give Rudy that juice.
Albert Qin
i want my grave like that
k3ithYT v2
Wtf whahahq🤣
Xlfundudexl
That a great video
Yakarot Sennin
New challenge, take a shot of Vodka every time he says "ass".
MarkedCooldude2429
That man reminds me of XBOX live
THE SUN WILL RISE AGAIN
*DAMN RIGHT.*
Adil Amankour
REY IS A SKYWALKER. TRUST ME.
Jim DeBerry
*A S S*
gaurdianAQ
I have to wonder how the teacher ended up outliving him...
Dark
he's old
Ijustaman whodrawshitpost
Wait... Wait... Why he's teacher still alive if he gone first? Let's me check He: 70-80 years old So... Teacher: 90-100 years old Nonsense !
FunkyPlayz
that teacher is like 130 years old
Jacob Reynolds
Lol his stone for his grave is the middle finger😂😂😂😂😂😂
Green
Rudy? more like Rudely.
Jacob Reynolds
Lol the orange talked and it was him
RED GEM STUDIOS
IVE NEVER HEARD THAT MUCH SWEARING IN ONE MINUTE
Skidadle skadoodle your dick is now a noodle
*1:40* make part 2 with that guy on the left Like if you agree
Mr. Flamingo
In, Every next scene he says ass.
Drakwind
You know what they say, Orange is the new Black.
Skidadle skadoodle your dick is now a noodle
That clip in the end 😂😂😂
ItzUrGurlJaz
"Big titty"
CenTz
i like how he say *big titty*
NOOB GAMER :D
Showed my dad this he loved it. Showed my mom this... Lets just say that my ass is red now...
Writban Alim
>Orange tree grows out of black guy's grave Well I guess orange is the new black
Christopher Beriont
Ha Ha HA HA!! OH MY GOD!!!
Captain Jurgh
Here lies Rudy; By the Rood, he was Rude and Crude enough for his Mood.
Ankit Sharma
*first day having a romantically compatible ass*
Daintz
1:55 was the best part lol
Taz Olson
It would be difficult to have a more stereotypical black character
OverdueMinishes
Im sorry i can't im crying this is THE greatest short ever made.
Blue Bunny
you just have to put"ASS"
Ankit Sharma
*surrounded by loved one's ass*
Speedweed's delight
This video was demonitized
Ender King
HOW DID HIS OLD ASS TEACHER OUTLIVE HIM!!!!😂😂😂
Ankit Sharma
*Love at first sight ass*
Josue De La Luz Calles
New Challenge: Take a shot everytime he's rude.
Queen Booper
*ASS*
Sanik fast
Rude-y
Ninjastoppel
this will NEVER get old
Ahwoofe
*Damn Right*